Kenapa wanita mahu menggunakan tandas semasa seks?

Ini biasanya berlaku apabila pasangan menekan satu anggota / tangan ke pundi kencing, selalunya ini berlaku ketika titik G dirangsang, mereka terletak berdekatan. Tidak ada yang mengejutkan atau istimewa tentang perkara ini, selalunya ia berlaku.

Tidak pernah berhadapan dengannya

Ini adalah beberapa ciri-ciri individu badan yang nampaknya

Mungkin seorang wanita semasa seks mengingatkan bahawa dia terlupa meletakkan penutup kontraseptif dan melekatkannya ke tempat itu?

atau sebaliknya - untuk mengalih keluar?

Atau tampal mesti disejukkan.

Berapa ramai wanita mempunyai urusan mereka sendiri di dalam tandas?

Mungkin dia menyimpan kilat di sana)

Saya mempunyai pasangan dengan siapa, semasa hubungan seks, saya berlari kira-kira lima kali di tandas dengan cara yang kecil. Dan saya tidak selesai dan dia juga tidak selesai. Saya fikir bahawa kerana saiz zakarnya, ini disebut ketidakserasian. Jadi ia benar-benar berlaku.

Jika anda percaya teori muncrat, maka wanita mempunyai kelenjar dalam fungsinya mirip dengan kelenjar prostat, menghasilkan analog cairan mani, tentu saja, tanpa sperma. Jadi, semasa hubungan seks, kelenjar ini mula menghasilkan cairan ini dengan kuat dan semasa orgasme, jika mereka tidak menahan keinginan itu, mereka melemparkannya secara intensif, itu adalah sensasi yang sangat mirip dengan keinginan untuk pergi kecil. Jangan mengelirukan dengan air kencing, ia sama sekali berbeza. Dengan cara ini, selepas orgasme, adalah mustahil untuk segera pergi untuk keperluan kecil, kerana anda memerlukan sehingga sepuluh minit untuk menukar tubuh dari fungsi seksual ke fungsi ekskresi, untuk lelaki juga. Dan jika anda percaya wanita yang tidak menahan dorongan semasa seks mempunyai perasaan yang lebih cerah.

Gadis-gadis dan masalah tandas: surat-menyurat dan wawancara 18+

"> 03 Jan 2014 13:58

»Gadis dan masalah tandas: surat-menyurat dan wawancara 18 + [Koleksi]

Genre: Publicism, kewartawanan.

Anotasi: Hampir setiap gadis dalam hidupnya terpaksa pergi ke tandas, tetapi tidak semua orang bersedia mengakuinya. Tema tandas untuk tabu banyak, di mana lebih mudah bagi gadis-gadis untuk bercakap tentang seks, bukan bagaimana menghadapi masalah tandas.
Buku ini mengandungi surat-menyurat dan wawancara dengan gadis-gadis yang paling sebenar, di mana mereka terus-menerus menceritakan tentang keadaan dari kehidupan mereka, ketika mereka sangat ingin pergi ke toilet, bagaimana mereka tidak sabar, bagaimana mereka malu dan banyak hal lain..

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Natalia, Yulia, Alyona, Tatiana, La desconocida, Irishe, Masha, Lisa, Veronica, serta semua gadis yang berkongsi cerita, pendapat, dan bersetuju untuk bercakap mengenai topik yang begitu halus. Tanpa anda, buku ini semata-mata tidak akan wujud!
Dan, sudah tentu, penghormatan yang berasingan kepada pencipta forum tematik, terima kasih yang saya dapati perempuan yang suka topik ini, dan mereka bersetuju untuk temu duga!

Moderator: PoDarena; Tarikh kesederhanaan terakhir: 01/13/2014

"> 03 Jan 2014 14:01

»Pengantar

Saya sentiasa yakin bahawa setiap gadis dalam hidupnya berada dalam keadaan di mana tidak ada tempat untuk pergi ke tandas, dan dia terpaksa bertahan. Pemikiran ini tidak meninggalkan saya sendiri, dan saya tertarik untuk mendengar tentang kes-kes tersebut. Saya faham dengan baik bahawa bagi kebanyakan gadis, subjek tandas adalah pantang larang, dan kenapa mereka harus berkongsi cerita mereka, terutama yang memalukan yang mereka tidak mahu ingat, apalagi memberitahu. Walau bagaimanapun, saya tegas memutuskan untuk diri sendiri untuk mengetahui tentang kes-kes tersebut, hanya untuk mengetahui cara melakukannya.
Ketika itu saya mula mendaftar di bawah nama samaran gadis di beberapa forum, dan membuat "pemadaman" topik di mana saya menulis cerita tentang sesuatu yang baru saya pulang ke rumah, saya ingin pergi ke tandas dan tidak sampai ke sana. Pada akhir topik, saya diminta untuk memberitahu tentang kes-kes tersebut. Tidak semua gadis dirawat dengan penuh keyakinan, namun banyak yang bersimpati, dan ada juga yang menulis tentang kes mereka.
Kemudian, saya menyedari bahawa ia adalah lebih menarik untuk cuba mengetahui tentang gadis-gadis tersebut dalam perbualan peribadi. Saya mula berbual di bilik sembang, saya mendaftar di program icq, kemudian di laman temu janji, dan mula berfikir tentang bagaimana untuk lebih belajar tentang kes-kes tersebut. Pada mulanya, saya hanya melakukan mailing massa dengan satu soalan: "Hello! Beritahu saya, adakah anda mempunyai kes-kes apabila anda benar-benar mahu pergi ke tandas, dan tidak mungkin pergi? " Yang paling tidak menjawab saya, ada yang kurang ajar dalam menjawab, bertanya: "Adakah anda seorang yang kurang ajar?", Yang lain menjawab dengan tegas: "Tidak", ada yang cuba mencari tahu mengapa saya perlu tahu ini, dan hanya sebilangan kecil gadis yang disurvei menjawab: "Ya". Saya berpadanan dengan mereka, dan sebahagian daripada mereka berkongsi cerita mereka, menjawab soalan saya.
Tidak lama kemudian saya bosan dengan menggunakan templat tunggal pada mulanya, dan saya mula mencipta soalan lain seperti: "Hello! Mungkin anda tahu jawapan kepada soalan ini: kenapa banyak gadis, apabila mereka mahu pergi ke tandas, mengucapkan frasa "Saya akan mati!", "Dan kemudian mula bercakap beberapa cerita pendek, sebagai contoh:" Hello! Hari ini kami menyambut baik korporat dengan rakan-rakan kami, dan di antara kami adalah seorang pekerja, seorang gadis muda. Saya melihatnya, hampir datang ke rumah, kerana dia berkata: "Saya tidak boleh mengambilnya lagi. Saya benar-benar mahu pergi ke tandas. Apa yang perlu saya lakukan? "Atau" Hari ini saya masuk ke dalam kereta, saya berniaga, tiba-tiba seorang gadis dengan beg di tangannya berlari dan bertanya: "Lelaki muda, saya tidak mempunyai wang untuk teksi dengan saya, tetapi saya segera perlu pulang ke rumah, saya harap Saya hanya mahu pergi ke tandas. " Lama kelamaan, saya juga belajar untuk tidak mengulangi diri saya, dan setiap kali saya memikirkan sesuatu yang baru. Pengiraannya adalah mudah - rasa ingin tahu wanita akan membuat mereka menjawab saya, dengan baik, maka saya lancar menerjemahkan cerita itu ke arah yang berbeza, dan bertanya kepada gadis itu sendiri jika sesuatu yang serupa berlaku kepadanya. Saya melakukan tindakan yang sama, sekali lagi, setelah didaftarkan di bawah nama panggilan wanita, hanya untuk benih, mesej pertama adalah kira-kira kandungan berikut: "Hello! Bayangkan, saya sering diberitahu bahawa saya berani dan dibebaskan. Saya juga percaya diri saya. Dan hari ini saya melawat seorang lelaki, kami menonton filem, saya mahu pergi ke tandas, tetapi saya malu untuk pergi bersamanya. " Matlamat, seperti yang anda tahu, adalah sama.
Kemunculan tweeter memberikan peluang yang baik untuk mengetahui, dengan bantuan pencarian, bahawa ini atau gadis itu, atau baru-baru ini berada dalam keadaan di mana dia benar-benar perlu pergi ke tandas, dan dia bertahan. Saya juga menulis kepada gadis-gadis itu, kadang-kadang saya memulakan dialog dengan mereka, dan mereka memberitahu saya secara terperinci tentang apa yang berlaku kepada mereka.
Saya mesti katakan, kerja-kerja sedemikian, selepas persampelan semulajadi, memberikan hasilnya: gadis yang tidak malu dengan soalan saya, menjawab saya, dan dengan jujur ​​memberitahu tentang kes-kes kehidupan mereka. Saya juga memanggil beberapa daripada mereka dan terus bercakap dengan hari ini, mereka sedar minat saya, mereka membaca cerita saya. Dan kini pemikiran berlaku kepada saya: ia adalah baik untuk meletakkan semua cerita ini bersama-sama dalam satu buku. Lebih baik lagi, hanya temubual gadis-gadis di mana mereka akan menjawab semua soalan saya. Sesetengah kanak-kanak perempuan, pada akhir wawancara, sendiri disemai dengan topik ini, dan dengan minat yang dipersetujui untuk menderita secara khusus semasa surat-menyurat. Dengan beberapa orang, saya bersabar dengan syarikat itu.

Dalam buku ini, surat-menyurat dan wawancara dikumpulkan dengan gadis-gadis yang paling sebenar di mana mereka berkongsi kisah mereka, dan terus terang memberitahu tentang kes-kes yang dihadapi dalam kehidupan mereka dengan keadaan sedemikian. Semua kanak-kanak perempuan (kecuali orang-orang yang kenalannya, malangnya, saya tidak selamat), saya diminta untuk menyetujui penerbitan surat-menyurat dan wawancara. Kebanyakan gadis-gadis ingin kekal tanpa nama, jadi dalam kebanyakan surat-menyurat dan wawancara saya akan menggunakan nama yang berbeza.

Kenapa wanita mahu pergi ke tandas sepanjang masa?

Wanita yang mendesak untuk buang air kecil dan kehilangan keupayaan mereka untuk mengawal pundi kencing mereka harus menyalahkan bakteria untuk masalah mereka, kata para saintis dari Chicago.

Menurut data yang ada, lebih daripada 22% orang Amerika menderita pendinginan yang tidak penting (tidak terkawal) untuk membuang air kecil. Selalunya, masalah seperti ini dihadapi oleh wanita dan orang tua. Para saintis mengambil sampel air kencing dari pundi kencing wanita yang telah didiagnosis dengan keadaan yang sama, dan dapat mengasingkan 10 jenis bakteria di dalamnya yang tidak dijumpai dalam air kencing wanita yang sihat.

Bolehkah bakteria ini menyebabkan atau menyumbang kepada perkembangan dorongan mendadak untuk membuang air kencing, kata Alan Wolfe, ahli mikrobiologi di Loyola University dan pengarang bersama kajian itu. Ia juga mungkin bahawa perkembangan bakteria berlaku akibat penyakit ini, dan tidak berfungsi sebagai penyebabnya. Jadi pesakit perlu menunggu kemunculan kaedah rawatan baru sehingga ahli sains dengan tepat menentukan sama ada bakteria ini adalah penyebab atau akibat penyakit ini. Walau bagaimanapun, pengenalpastian dalam kajian bakteria baru ini mungkin menjelaskan mengapa 40-50% pesakit mengalami kencing manis yang penting, tidak bertindak balas terhadap rawatan tradisional.

Kerja-kerja ini adalah salah satu percubaan pertama untuk menunjukkan bagaimana bakteria yang hidup dalam pundi kencing manusia boleh menjejaskan kesihatan dan masalah kencingnya. Pengertian yang lebih tepat tentang isu ini akan dapat membantu para saintis dan doktor membangunkan kaedah-kaedah baru yang lebih berkesan untuk merawat pesakit tersebut.

Wanita mahu menggunakan tandas

Pergerakan semasa Krismas adalah seperti neraka. Jane mendesah dan melihat jam tangannya. Hondanya menyerupai semut merangkak. Dia mendengar laporan mengenai kesesakan lalu lintas yang meluas, tetapi tanpa memikirkan apa-apa kepentingannya. "Seperti biasa, mereka membesar-besarkan," pikir Jane.

Pergerakan itu berhenti lagi. Jane menderita demam di dalam kereta. Ia adalah hari yang baik, dan tidak sama sekali sejuk, seperti biasa. Semasa panas, saya ingin minum, dan Jane minum sebotol air mineral.

Bersama dengan kesesakan lalu lintas dan penerbangan yang akan datang, Jane mula menghadapi masalah lain. Dia agak mahu pergi ke tandas; dia bergegas keluar rumah dengan tergesa-gesa, walaupun walaupun dia merasakan keperluan untuk menyingkirkan air yang dia minum semasa aerobik pada waktu pagi.

"Sebaliknya, mari kita pergi," Jane merungut, dengan kebimbangan yang semakin meningkat. Dia bingung di tempat duduk, cuba mengurangkan ketidakselesaan dan mula ingat ketika dia terakhir pergi ke tandas.

"Oh Tuhan, dua jam sebelum aerobik," Jane teringat, secara automatik memulakan botol seterusnya, menimbulkan keadaan. Pergerakan itu kembali, dan ia bertambah baik. Dua lagi blok, letakkan kereta, masukkan terminal, cari tandas. hanya menjadi lebih cenderung! Dia meremas lututnya bersama-sama sebagai ketidakselesaan pundi kencing semakin banyak. Memandu dengan satu tangan, dengan yang lain dia perlahan-lahan membelai kain celana perniagaan abu-abunya yang terang di atas paha. Wanita miskin berjuang melarikan diri dari keadaan terdesaknya. Hanya satu blok yang tinggal. Pergerakan itu perlahan lagi.

"Baiklah, sedikit lagi, sedikit lagi. Saya mendaftar sekarang! "Jane mula bercakap dengan dirinya sendiri. Pundi kencingnya memerlukan bantuan segera, dipenuhi dengan banyak air, hampir hampir sepanjang hari. Dia meremas kakinya bersama-sama, cuba untuk tidak memikirkan tekanan yang semakin menyakitkan di perut bawah. Jane hanya kini menyedari betapa seriusnya kedudukannya.

"Tuhan, tolong bantu saya supaya tidak mendaftar di sini," Jane berdoa. Akhirnya dia sampai di tempat letak kereta yang lama ditunggu-tunggu. Bagaimanapun, mencari tempat yang sukar adalah sangat sukar. Setiap minit meningkat panik Jane. Akhirnya dia mendapati tempat di sudut jauh. Dia menutup kereta itu, dan, mengambil beberapa langkah, menyedari bahawa yang paling teruk adalah permulaan. Jane perlu pergi ke tandas, segera, sekarang! Dia memakai jaket, membuka bagasi, mengambil begnya dan pergi ke perhentian bas menuju ke bangunan terminal. Angin sejuk tidak membantu. Jane berpindah dari satu kaki ke yang lain di perhentian bas, menyedari betapa buruknya dia mahu menulis. Dia mahu tandas ada di sana! Beberapa minit lagi, dan dia akan berada di dalam terminal, pergi ke tandas dan akhirnya membebaskan diri dari masalah yang menyakitkan ini, pikir Jane.

Akhirnya, sebuah bas muncul, berbalik dan ditarik ke hentian bas. Jane hampir tidak meremas ke arahnya, berdiri di belakang dan secara automatik meremas pinggulnya bersama-sama. Dia menggosok celana panjang abu-abunya di bahagian bawah abdomen, cuba melakukannya tanpa disedari. Jane merasa terperangkap di dalam bas yang sesak, bergelut untuk sampai ke tandas. Semasa kesesakan dan ketakutan di jalan yang kasar, perkara yang buruk itu berhenti mati dalam ketakutan, merasakan dia kehilangan kawalan. Dia meremas dirinya lebih kuat dan memandang ke luar tingkap dengan putus asa. Dia ingin menulis dan tidak dapat memikirkan apa-apa lagi.

"Terminal pertama," pemandu bas mengumumkan. Jane melompat keluar dari bas, dan berlari ke dalam bangunan terminal untuk mencari tandas sebelum dia menerangkan.

"Tandas, tandas, tandas" - berbisik Jane dalam keputusasaan yang lengkap. Pada tiga puluh, dia kini kelihatan seperti seorang gadis kecil. Jane melihat sekelilingnya, dan dengan seram melihat garis besar di tempat pemeriksaan. Dia melihat jam tangannya dan menyedari bahawa ia mendarat di penerbangannya, tetapi dia juga tahu bahawa dia berada di ambang bencana dan terpaksa pergi ke tandas sekarang. Menjelang akhir baris, Jane tidak pernah menemui sebarang tandas.

"Di mana tandas sial?" Dia mengerang. Berdiri agak tidak dapat ditanggung. Jane pergi ke penjaga.

- Maaf, bolehkah anda memberitahu saya di mana tandas itu? Dia bertanya dengan malu.

- Saya minta maaf, tetapi atas sebab-sebab keselamatan, tandas di bilik tunggu ditutup. Anda boleh menggunakan tandas yang terletak selepas garisan kawalan.

- Anda mahu mengatakan bahawa tidak ada tandas? - Jane secara sukarela menaikkan suaranya.

- Malangnya tidak. Jangan risau, garis itu kelihatan begitu besar. Empat puluh lima minit kemudian anda akan lulus kawalan, - pegawai menjawab, tanpa perasan panik pada wajah Jane.

Empat puluh lima minit, "Oh Tuhan," pikir Jane dengan panik, sama sekali tidak menyedari bagaimana dia akan bertahan lama. Tetapi tidak ada pilihan. Dia mengambil giliran, meletakkan beg itu dan beralih, dengan gugup cuba untuk tidak memikirkan pundi kencingnya. Dia merasakan kesakitan yang membakar tajam. Dia tidak mahu menggunakan tandas kerana dia digambarkan pada masa mudanya pada pelajaran tarian, dan tidak mahu berfikir bahawa ia akan berlaku lagi.

"Tuhan, tolong bantu saya," dia berdoa kepada dirinya sendiri. Memecahkan kakinya bersama-sama dan membongkok ke hadapan sedikit, dia dapat meredakan kesakitan sedikit, tetapi sebaik sahaja garisan bergerak, setiap langkah diberikan kepadanya dengan kesukaran yang luar biasa. Prospek menulis kira-kira tiga puluh tahun sebelum ramai orang menakutkannya. Dia masih ingat malu dia lima belas tahun lalu dan mengagumi pemikiran bahawa semua ini boleh berlaku lagi.

Yang mengejutkan, lima belas menit lagi telah berlalu, dan Jane masih dapat mengawal dirinya. Oh, bagaimana saya mahu menulis! Setiap langkah adalah penyeksaan. Dia berani bergelut sambil cuba menjaga dengan maruah, tetapi setiap minit membawa dia lebih dekat ke bencana. Pundi kencingnya sentiasa berdenyut, menyebabkan gelombang kesakitan menyebar melalui perutnya dan perineum, air kencing cuba memecahkan uretra lelahnya.

Sementara itu, giliran datang. Jane menyerahkan pasport dan tiketnya.

- Adakah ini semua bagasi anda? Tanya seorang pegawai yang melihat keseronokan Jane, kerana dia berusaha keras untuk tidak menulis dirinya di sini.

- Ya Jane bermula, dan terhenti. Ia adalah penderitaan yang sebenar. Kesakitan yang membakar dan berdenyut merebak di seluruh perineumnya, dia dengan jelas merasakan bahawa air kencing telah datang ke pinggir, bersedia untuk memasuki pakaian. Dia tidak pernah merasa sangat buruk dalam hidupnya, hanya beberapa minit sahaja sehingga dia hilang kawalan, dan dia memahaminya. Manik peluh muncul di dahinya, dan Jane perlahan bersandar ke hadapan.

"Oh Tuhan saya, lebih lagi," perkara yang miskin itu memohon kesakitan. Melangkah ke hadapan, dia tiba-tiba merasakan gelombang tekanan yang besar, memotong badannya yang lemah. Dia secara naluri membungkuk lebih keras, meletakkan tangannya bebas di antara kakinya dan diperas dengan ketat, heroin cuba untuk tidak dipermainkan. Kesakitan itu begitu kuat, dan keperluan untuk menulis begitu mendesak sehingga Jane hampir pingsan. Mujurlah, gelombang berlalu, dan Jane meluruskan sedikit, merasa pening, pundi kencingnya masih berdenyut melalui ototnya yang ketat. Hebatnya, dia berjaya kekal kering. Jane bergoyang sedikit, memandang sekeliling, dan sekali lagi tertumpu pada pundi kencingnya.

"Hanya beberapa minit lagi, tolong, tolonglah, tolong, tolonglah," dia mengaku dengan senyap, dia menyedari bahawa dia tidak boleh meneruskan cara ini dan dalam seketika dia akan mula menulis di seluarnya di hadapan semua orang yang hadir. Dia meluruskan dan meletakkan beg itu pada pengangkut. Gelombang tekanan yang besar sekali lagi menelannya. Kesakitan di pangkal paha Jane tidak dapat ditanggung, pundi kencingnya terbakar. Dia frowned dengan gugup, cuba untuk mengawal. Ia tetap hanya dengan kekuatannya untuk memerah otot, menggigit peluru dan bertahan. Di mana-mana kedua, dia boleh kehilangan pertempuran dengan pundi kencingnya dan uretra pembakarannya akan melepaskan kandungannya, dan tidak lama lagi.

Tetapi yang paling buruk adalah di hadapan. Pegawai itu, malangnya, tidak faham sebab kegirangannya.

- Sila lepaskan kasut anda dan letakkan pada pengangkut, "katanya.

- Apa - bertaburan bertanya Jane. Kekeliruan telah ditambah kepada panik. Dia tidak tahu apa yang hendak dikatakan. Fikirannya tertumpu pada kesusahannya, dan dia masih gelisah.

- Keluarkan kasut anda dan letakkannya pada pengangkut, "kata pegawai itu, menaikkan suaranya, dan melihat dengan curiga pada Jane.

- Tolong, saya benar-benar memerlukan tandas, bolehkah saya mendapatkannya, adakah anda akan memeriksa kasut saya kemudian? - tanya Jane dengan ketakutan dan putus asa dalam suaranya.

- Tidak, puan. Tolong, sekarang!

Jane merunduk dan mula melepas kasutnya. Pundi kencingnya terbakar secara tidak sengaja, dia mengalami penderitaan yang paling dahsyat dalam hidupnya, berdiri di atas satu kaki dan melepaskan kasutnya dengan yang lain, sambil bersungguh-sungguh meremas otot-otot perineum. Dia berjaya mengeluarkan satu kasut. Mengeluarkan kedua, dia merasakan kesakitan yang tidak berperikemanusiaan sehingga dia tidak boleh lagi menahan diri. Tiba-tiba tajam yang tajam melompat keluar dari tubuh Jane yang tersiksa. Tidak puas memerah pinggulnya dalam panik yang lengkap dan, kehilangan keseimbangannya, jatuh. Satu lagi meleleh melompat di sana. Jane gemetar, cuba segala-galanya untuk mendapatkan kembali kawalan pundi kencingnya. Dia mula bangun dan segera menyedari bahawa satu lagi tetesan mengalir ke seluar bikini yang cantik. Jane ketakutan kerana dia merasakan kelembapan hangat di kain celana dalamnya dan penyebaran air kencing melalui bahagian dalam paha kanannya di bawah perineum. Dia berjaya bangkit, tanpa alas kaki, dan memandang dirinya sendiri. Tempat basah basah yang kecil muncul di sebelah kanan kerongkong, dia merasakan bahawa seluar dalam basah terikat pada badan. Menggeram kakinya bersama-sama, dia melalui bingkai pengesan logam. Tubuhnya berkibar lagi. Tenggelam yang baru mengalir ke paha wanita yang miskin. Jane mempunyai air mata di matanya. Dia boleh merasakan air kencing mengalir melalui seluar dalam ke dalam seluar langsing. Jane melihat ke bawah. Sememangnya, tempat basah meningkat dan perlahan-lahan merangkak ke paha, sudah cukup jelas kepada orang lain. Dia mengambil kasutnya dan cuba memakainya. Pada masa ini, seorang pegawai keselamatan, seorang gadis muda dua puluh lima, mendekati dan meminta untuk mengikutinya.

- Apa - tanya Jane dengan panik yang lengkap, dari pasukan terakhir yang berusaha menangkap bencana yang lengkap.

- Tolong, puan, anda berkelakuan sangat gugup sepanjang masa ini, dan anda telah diambil untuk mencari peribadi. Sila ikuti saya, "jawab gadis itu, dan Jane mengembara selepasnya.

- Tetapi saya tidak melakukan sebarang kesalahan. Ini semua disebabkan oleh hakikat bahawa saya benar-benar mahu pergi ke tandas. Saya benar-benar mahu menulis. Tolong, ini adalah keadaan yang kritikal, saya merasa sangat buruk, sila, - tanya Jane.

- Malangnya, kami tidak boleh membenarkan anda meninggalkan tempat sebelum pemeriksaan. Sila ikut saya, "gadis itu berulang.

"Oh Tuhan, tolong berikan saya kekuatan" - tanya Jane, memohon belas kasihan dalam keadaan terdesak, rasa dan usaha yang luar biasa untuk menghentikan aliran baru.

Gelombang tekanan baru tiba-tiba terperangkap dengan Jane. Dia menjerit secara tidak sengaja, meletakkan tangannya di antara paha dan bengkoknya. Tetapi walaupun semua cubaan berani mengawal dirinya, dia kembali merasakan kebocoran kecil. Seluar dalam basah melekat pada selangkangan lebih lagi. Tempat basah perlahan-lahan mula tumbuh lagi, muncul sekarang di sebelah kiri sebelah kiri. Pengawal menggesa dia, dan Jane meluruskan lagi.

- Tolong, saya sudah menulis di celana saya, biarkan saya pergi ke tandas, saya tidak boleh mengambilnya lagi, tolong, tolong, tolong, ya Jane minta, dan kata-katanya berubah menjadi sedih. Air mata mengalir ke pipinya, pundi kencingnya ditikam setiap saat.

Pegawai-gadis itu dengan tenang menatapnya dan berkata apa-apa. Jane fikir dia akan pergi ke neraka. Bukan sahaja dia tidak mempunyai masa untuk penerbangannya, pegawai-pegawai sialan ini tidak membenarkannya pergi ke tandas dan memalukan di hadapan lapangan terbang keseluruhan. Kini, ramai orang di dekat pusat pemeriksaan itu menatapnya. Wanita miskin berjalan sepuluh meter lagi, dan ia berlaku. Sakit liar yang menusuk perutnya, uretra, dan ototnya tidak lagi dapat ditentang.

- Oh Tuhan, tidak, tolong, jangan, "Jane menangis dengan kuat, tidak tahan lagi dan kehilangan kawalan diri. Satu aliran air kencing yang besar dengan kepalanya pecah dari padanya. Dalam beberapa saat, dia menulis, aliran itu merendam seluar dalamnya. Seluar abu-abu ringan dengan cepat mula menjadi gelap. Tempat basah di paha kanan meningkat dan berkilau kerana air kencing berlari ke kaki. Jane menangis. Dia tidak dapat berhenti. Semua tisu di perineum dan di belakangnya menjadi basah dan gelap, dan air kencing terus mengalir ke paha kanan. Jane menulis selama hampir satu minit sehingga seluar dan seluarnya sepenuhnya direndam. Dia masih memegang kasut di tangannya, dan sebuah genangan yang baik dibentuk di kaki telanjangnya. Dia berjaya menghentikan aliran itu, masih mempunyai keperluan untuk menulis, dan mengembara di belakang pengawal. Orang-orang di terminal melihat wanita cantik dalam seluar basah dengan simpati. Jane, semua dalam air mata, akhirnya sampai ke bilik penjaga. Di dalam bilik itu ada seorang lagi pegawai keselamatan, seorang wanita dua puluh lapan.

- Saya sangat minta maaf, tapi kami mesti mencari anda. Anda telah dipilih untuk carian peribadi, sila lepaskan pakaian anda, kecuali seluar dan bra, sebaik sahaja penjaga meninggalkan. Jika anda tidak mematuhi, anda akan dituduh melanggar peraturan keselamatan lapangan terbang, ditangkap dan dipenjarakan, katanya dengan serius.

- Apa "Saya tidak melakukan apa-apa yang salah, jujur," jawab Jane. Fright dan panik menyebabkan kehilangan kawalan ke atas tubuhnya. Sarung tangan abu-abu yang berwarna kelabu gelap menjadi gelap di bahagian dalam paha dan mula menjadi gelap di depan dan di belakang lutut.

Keperluan untuk membuka baju di hadapan kedua-dua wanita ini memalukan. Jane adalah wanita yang sangat dihormati. Dia mengajar sejarah agama di kolej, dan tidak pernah dalam hidupnya jatuh ke dalam keadaan yang sama.

- Tolong lepaskan baju dan seluar anda, "kata gadis yang membawa dia ke sini. Jane, gugup cuba untuk tidak mengganggu pundi kencing yang masih pulsing, mula melepaskan blausnya. Ujung bawah blaus itu juga basah. Dia memandangnya dengan tidak sabar, kemudian meminta Jane untuk menanggalkan seluarnya.

- Tolong, izinkan saya pergi ke tandas, tidakkah anda melihat saya tidak mempunyai apa-apa untuk disembunyikan? - merayu Jane.

- Ambil seluar anda, atau saya perlu menggunakan kekerasan, - jawab gadis itu.

- Oh Tuhan, - Jane, menangis, mula celana dalam. Bahan basah yang tersangkut pada kaki. Kakinya yang indah, sedikit berbintik, gemetar. Seluar dalam bikini bikini menjadi basah dan terikat pada badan. Kain basah menjadi telus dan melalui itu, rambut kemaluan Jane menjadi jelas kelihatan.

- Cari dia, "kata penatua itu.

- Maaf, ini adalah carian pertama saya, "kata gadis itu, berjalan ke arah Jane dan menyentuh branya. Jane tegar kerana dia meraba-raba untuk branya, mencari penyeludupan. Wanita miskin masih mahu menulis.

- Linda, mengikut arahan, anda sepatutnya mengeluarkan colinya! Anda perlu tahu ini! - orang senior telah menaikkan suara. Jane berfikir dengan ketakutan apa yang akan berlaku seterusnya.

- Ya, tentu saja, saya memohon maaf, - Linda mengetuk bra Jane, mengambilnya dan meletakkannya di atas meja. Penatua mengambilnya dan mula merasa lagi. Air mata mengalir ke wajah Jane, air mata yang amat memalukan dan tekanan yang tidak henti-henti dalam pundi kencingnya. Dia berharap tidak lama lagi ia akan berakhir, dia boleh kencing di suatu tempat, menukar pakaian dan menangkap penerbangannya.

- Tolong bergegas, saya masih mahu menulis, tolong, "Jane bertanya, pundi kencingnya lagi menjadi sangat mengganggu.

- Nah, kita perlu meneroka tempat lain, dan kemudian anda bebas, "kata yang tertua, berjalan ke arah Jane.

- Yang mana satu menjerit Jane dengan panik. Pada masa ini, Linda menghampirinya dari belakang dan mula memegang tangannya dengan ketat.

- Oh Tuhan, tidak, tolong jangan, "Jane tersedu, cuba membebaskan diri. Dia sekali lagi kehilangan kawalan pundi kencingnya dan mula menulis dalam panties yang sudah begitu basah. Urine mengalir melalui tisu telus dan mengalir ke kaki ke lantai.

- Maaf, kami perlu mencari anda dengan kaedah yang terbukti lama, - kata yang sulung. Linda mengetatkan cengkamannya pada tangan Jane.

- Oh Tuhan tidak, Jane menjerit dengan ketakutan. Linda dengan kakinya tersebar ke kaki Jane. Sememangnya, Jane tidak dapat mengawal dirinya dalam kedudukan sedemikian dan mula menulis dengan tidak terkawal, air kencing itu mula cambuk dari dia, seperti dari pili bomba. Jane tersedu-sedu dengan kemarahan dan rasa malu, cuba menghentikan aliran itu. Lopak di lantai bilik itu semakin meningkat dengan cepat, segala-galanya dihidapi dengan air kencing. Matanya mengalir ke bawah kaki telanjangnya. Penatua itu menyentuh bahagian atas seluar dalam basah dan menekan perut bengkak Jane. Perkara yang buruk itu squealed dan mula menulis lagi tidak terkawal. Kemudian jari-jari tua menembusi seluar dalamnya, sedikit menyentuh rambut kemaluan basah. Jane cuba sia-sia untuk menghentikan aliran sekurang-kurangnya untuk seketika. Anak sulung mencapai jari-jari vagina, dengan perlahan-lahan menjelajah alat kelamin wanita miskin. Jane telah menulis sepanjang masa ini, merasakan bagaimana jari-jarinya menyentuh pembukaan uretra dan air kencingnya melalui jari-jari penatua. Jane tidak pernah mengalami penghinaan yang begitu dahsyat. Apabila beberapa saat kemudian jari-jari yang lebih tua menyentuh kelentitnya, Jane mengerang. Segalanya berenang sebelum matanya dan seketika dia kehilangan kesedaran. Ia terlalu banyak untuk Jane yang tidak berpuas hati. Akhirnya, dia berhenti menulis, dan anak sulung mengambil tangannya dari selangkangannya.

- Maaf sekali lagi. Anda mungkin tidak boleh minum banyak jika anda pergi ke suatu tempat. Mempunyai perjalanan yang bagus. Tandas berada di antara pintu 4 dan 6, "katanya.

Jane dengan sengaja menarik pakaian dan kasutnya yang basah, mengambil beg itu dan pergi ke dewan ke tandas yang terdekat, terbakar dengan malu. Orang ramai, terutama lelaki, menatap seluar basahnya. Sekali di dalam tandas, Jane pergi ke bilik bebas, duduk dan menangis dengan sedih. Dia cuba mengeringkan dirinya dengan kertas tandas, tetapi tidak membantu. Kemudian dia mendapati seluar dalam beg, seluar pendek, sweater, dan pakaian berubah. Menyedari bahawa dia tidak mempunyai peluang untuk mendapatkan penerbangan, dia bergegas dari lapangan terbang, kembali ke tempat letak kereta. Jane masuk ke dalam kereta dan menangis lagi, menyedari bahawa dia tidak akan melihat ibu bapanya Krismas ini, dan bahawa dia telah mengalami penghinaan terbesar dalam hidupnya.

Kes ini mempunyai kesan yang menyedihkan. Jane mengalami ketidaksinian kencing. Seterusnya Ahad, dia, untuk semua, menyifatkan dirinya dalam gereja, mendengar khutbah pastor. Hanya enam bulan kemudian, dengan bantuan doktor dan ahli psikologi, Jane berjaya menyingkirkan kesukaran ini dan melupakan mimpi buruk itu.

Baca dalam talian "Kisah Erotik - Wee" oleh Stulchik - RuLit - Halaman 82

Saya adalah anak yang boleh dipengaruhi. Cerita yang menyakitkan ini membuatkan saya kurang yakin. Ia seolah-olah saya, budak lelaki yang naif, dengan ibu saya ini tidak semestinya, semata-mata kerana tidak pernah ada. Saya juga malu untuk melihat matanya selepas itu. Tetapi kemudian datang pemikiran "menghasut", yang merupakan dorongan untuk pembentukan fetish saya. Saya kemudian berfikir: "Nah, jika sudah pasti bahawa ibu saya tidak dapat masuk ke tandas untuk setengah jam lagi? Adakah dia akan menggambarkan dirinya?" Ia tidak sesuai di kepala saya. Nah, apa lagi? Mungkin dia masih boleh bertoleransi? Soalan-soalan ini tidak memberi saya rehat.

Meludah melalui fail majalah Zdorovye sekali di rumah, saya melihat satu artikel yang menyebutkan bahawa semasa deportasi Stalinis Chechen diangkut dalam kereta yang tidak dilengkapi dengan jamban. Dan kaum Chechen adalah wanita yang sangat pemalu, dan selain itu, mereka mempunyai pantang larang pada wanita yang pergi ke tandas di hadapan seorang lelaki. Ia lebih tidak realistik bagi mereka untuk melegakan keperluan yang betul di hadapan lelaki. Mereka memandu untuk masa yang sangat lama, tetapi kebanyakan wanita hanya bertahan. Hasilnya, pecah pundi kencing. Setelah membaca tentangnya, saya percaya bahawa seorang wanita dewasa tidak pernah menerangkan dirinya, tidak kira betapa dia mahu. Melihat ke hadapan, saya akan mengatakan bahawa sekarang saya tahu bahawa ia tidak.

Teman wanita pertama saya, dengan siapa saya kehilangan keperawanan saya, tergolong dalam jenis wanita yang mengecut di bawah semak tidak menjadi masalah. Oleh itu, apabila saya memberitahunya tentang minat saya, saya tidak dapat ingat apa-apa dari biografi saya mengenai perkara yang menarik minat saya. Dia tidak pernah membawa dirinya ke keadaan semacam itu bahawa ia tidak dapat ditanggung sepenuhnya. Secara umum, dia tidak suka bertahan sedikit demi sedikit, dan apabila beberapa kali semasa kenalan kami mendapat sesuatu "tang", dia mudah dibuang kesal. Tetapi dia membenarkan saya untuk pertama kalinya dalam hidup saya untuk melihat secara terperinci bagaimana seorang wanita pees. Saya masih ingat ketika dia, duduk di bilik mandi, tanpa malu menyebarkan bibirnya yang berisi dengan jari-jarinya dan mata air emas melarikan diri dari lubang "tulisannya", saya sangat teruja. Tetapi malangnya, ia masih bukan perkara utama yang saya mahukan. Sudah tentu, dia tidak bertolak ansur atas permintaan saya.

Selepas berpisah dengan teman wanita pertama saya, saya mempunyai siri panjang kawan-kawan rawak, yang saya tidak mengatakan apa-apa tentang keinginan saya yang luar biasa. Tetapi nasib memberi saya nikmat, dan akhirnya saya bertemu seorang wanita yang pertama kali bertemu dengan saya. Namanya Lena, dia berusia 30 tahun, saya berusia 21 tahun. Dia sangat kurus, dan dia juga pendek. Tetapi kandungannya sangat sederhana di dalam katil, dan yang paling penting, mampu memegang sejumlah besar air kencing. Saya memberitahunya tentang fantasi saya dan dia menyokong perbualan dengan minat. Dia berkata bahawa dia sendiri sering terpaksa bertahan, tetapi ia tidak terlalu sukar untuknya, dan secara umum, dia dapat mengabaikan pundi kencing penuh, jika tidak ada tempat untuk kencing, dan tenang mengalih perhatian, tidak memikirkannya. Lena berkata bahawa dia tidak pernah menulis, seperti yang saya tidak suka. Tetapi (kali pertama ketika saya mengetahui tentang kes itu!) Dia mempunyai kawan yang memberitahu dia bahawa ini pernah bersama dengannya. Pada usia 16 tahun dia berjalan dengan seorang lelaki di jalan, habis dari keinginan untuk kencing, tetapi dia malu untuk mengakuinya. Dan apabila dia, berpisah dengan lelaki itu di pintu masuk, berlari menaiki tangga, dia berlari menuruni kakinya.

Lena bersetuju untuk bersabar. Saya memintanya datang kepada saya dengan air kencing yang penuh, dan dia benar-benar sekali, apabila dia masuk ke apartmen saya, dia berkata bahawa dia sudah lama mahu. Saya segera melepaskannya, kami pergi tidur, saya menyebarkan kakinya, meluas bibirnya yang licin, tetapi celahnya agak biasa. Saya kemudiannya berminat dengan apa yang kelihatan celah betina apabila dia mahu pergi ke tandas. Saya melihat pembukaan uretra rapat, tetapi tidak ada yang secara terang-terangan mengkhianati ketegangannya. Kami lama jatuh dengan Lena di atas katil, tetapi dia tidak dapat menyelesaikan, walaupun biasanya pelukan kelentit dengan lidahnya membawa dia ke puncak syahwat dalam masa beberapa minit. Saya tanpa henti memberikan air mineral Lena, yang dia minum kira-kira dua liter pada petang. Secara beransur-ansur, saya mula merasakan bagaimana di dalamnya menjadi sempit. Saya kemudian mendapati pertama kali bahawa pada wanita, pundi kencing sepenuhnya mudah dirasakan melalui dinding atas vagina. Dan apabila dia benar-benar mahu, dinding ini sukar dan cembung. Akhirnya, Lena mula menunjukkan kecemasan dan meminta untuk pergi ke tandas (tanpa melepaskan, bagaimanapun, dari batang saya). Dia meminta saya supaya tidak membuat pergerakan mendadak: "Tetapi anda tidak mahu saya menghidupkan anda ke tempat tidur?" Dia tidak malu dengan ungkapan kasar, tetapi saya suka. Dia tidak pernah berkata "Saya mahu menulis" atau "Saya mahu pergi ke tandas" malam itu, tetapi hanya menggunakan perkataan "kencing".

Wanita mahu menggunakan tandas

Mereka membantu kami:

Irina Filatova
Pakar pakar ginekologi, pakar sakit puan-endokrinologi klinik "Megaklinik"

Valeria Aginskaya
Ahli seks, pengarah program Pusat Rahsia Pendidikan Seksual

Elena Molchanova
Pakar psikologi, pasaraya pakar dalam talian untuk orang dewasa Condom-Shop.Ru

Apabila teruja, hidung gatal

Apabila saya teruja, hidung saya gatal dan saya berasa bersin. Adakah alergi atau apa?

Dan saya ingin mengatakan: "Kami akan menghadapi masalah anda," tetapi kami tidak akan, kerana fenomena ini tersebar luas. Sesetengah rakan, pakar dari Hospital John Redcliffe di Oxford, mendapati, saya hanya ingin bersin dengan pemikiran seks. Terdapat orang-orang yang mengurai selepas orgasme. Apa yang berlaku Para saintis mempunyai beberapa versi. Mungkin apabila anda menikmati fantasi yang suka bermain, sistem saraf parasympatetik dirangsang, dan ia bertanggungjawab untuk reaksi seperti bersin.

Penjelasan lain: rangsangan seksual membawa kepada bengkak membran mukus, bukan sahaja alat kelamin, tetapi juga, sebagai contoh, nasofaring. Itulah sebabnya itch itch hidung anda. Atau pilihan ini: seks yang baik - adalah latihan yang baik, menyebabkan hiperventilasi dan mengeringkan saluran hidung. Penyiasatan adalah sama - menarik bersin.

Walaupun, sudah tentu, kita tidak boleh mengecualikan versi prosa dengan alergi. "Mungkin ini reaksi terhadap habuk, kerana ini adalah pendudukan aktif, di mana cukup kerengsaan naik ke udara," kata ahli seks ahli seks Valeria Aginskaya. - Jika anda menggunakan pelincir, kecualikannya seketika dan lihat jika keadaan berubah. Mungkin ada di dalamnya. Alahan lateks juga berlaku. Dalam sebarang kes, saya menasihati anda untuk lulus ujian dan mengira musuh anda dengan pasti. "

Adakah seks terlalu lama berbahaya?

Dikatakan bahawa hubungan terlalu lama boleh membawa kepada jangkitan urogenital. Adakah ini benar?

"Sudah tentu, tidak ada sambungan langsung di sini," kata pakar sakit puan Irina Filatova. - Jangkitan kerana, sebagai peraturan, memasuki badan dari luar. Dan jika pasangan anda bukan pengangkut dan tidak sakit apa-apa, maka tidak ada tempat untuk diambil. "

Tetapi tidak langsung dapat dikesan. "Semasa hubungan seksual yang berlanjutan, microtraumas mukosa berlaku," pakar itu berterusan, "dan di sini mereka mungkin berfungsi sebagai pintu masuk bagi mikroorganisma berbahaya."

Bagaimana untuk mengelakkan masalah? Cara satu sama lain adalah lebih menyenangkan: untuk mendapatkan perniagaan selepas kualiti foreplay atau menggunakan pelincir (atau keduanya lebih baik).

Tidak cukup pelinciran dalam vagina

Saya tidak mempunyai masalah dengan gairah, tetapi pelincir dalam vagina jelas tidak mencukupi. Kenapa Dan bolehkah anda menggunakan air liur untuk ini?

"Kemungkinan besar, titik itu adalah kekurangan estrogen," kata Irina Filatova. - Untuk mengesahkan versi ini, pastikan anda menghubungi ahli sakit ginekologi. Jika ini berlaku, sebelum bersetubuh, anda mesti menggunakan krim yang mengandungi hormon langka. " "Atau pelincir intim dan gel intim yang istimewa," tambah Elena Molchanova, kedai pakar untuk orang dewasa, "mereka memberikan peluncuran yang baik, mempunyai kesan penyembuhan dan anti-radang, dan yang paling penting, dimaksudkan untuk seks dan oleh itu, tidak membahayakan mikroflora anda."

Tetapi lebih baik melupakan air liur: ia tidak masuk akal dan tidak selamat menggunakan "minyak pelincir" sedemikian. "Pertama, air liur mempunyai sifat mekanikal yang lain," jelas Elena Molchanova. - Ia juga melincirkan begitu banyak, dan kering dengan cepat. Kedua, bakteria dari rongga mulut bukanlah tempat di dalam vagina. " Semasa seks, seringkali luka dan retak terkecil yang anda mungkin tidak mengesyaki, tetapi mikroorganisma, pasti, tidak akan tergelincir.

"Walaupun lysozyme mempunyai aktiviti antimikrob dalam air liurnya, dos kecilnya mungkin tidak cukup untuk pembasmian kuman yang berkualiti tinggi," kata Dr. Filatova. Tidak semestinya ada alasan untuk mengambil risiko, terutamanya apabila datang kepada air liur pasangan - siapa tahu bagaimana dia lakukan dengan pemulihan mulut.

Nota penting: ini tidak berlaku untuk seks oral tradisional. Sendiri anda faham, alat kelamin luaran dan dalaman - wilayah yang berlainan.

Orgasme dan bunyi tambahan

Kentut semasa orgasme - adakah ini normal? Kenapa ini berlaku? Dan mengapa tidak setiap masa?

"Tidak ada yang salah dengan itu," kata Irina Filatova. - Semasa orgasme, otot-otot lantai pelvik dan perineum secara spontan menenangkan secara rutin, perkara yang sama mungkin terjadi dengan sfingter rektum. Ini diikuti oleh pelepasan gas asli, itu sahaja. "

Amaran: ini pasti akan berlaku jika gas sudah berada di ambang. Dan jika kesan istimewa yang tidak dijangka tidak termasuk dalam program petang romantis anda, masuk akal untuk mengikut diet. Atau sekurang-kurangnya tidak cukup makan sebelum melihat provocateurs makanan (kacang-kacangan, kubis, epal, roti hitam, anggur, susu keseluruhan).

Dan saya ulangi apa WH telah menulis lebih daripada sekali: senaman khas dan simulator faraj akan membantu mengawal otot pelvik yang keras, termasuk sfinkter.

Selepas seks saya mahu menulis

Kenapa anda mahu menulis selepas seks?

Kemungkinan besar, kerana anda mahukan yang sama sebelum seks. "Otak manusia sangat dibina dan ia menghalang aktiviti sistem perkumuhan sementara kita teruja," jelas Valeria Aginskaya. Tetapi sebaik sahaja puncak keseronokan berlalu dan keamatan nafsu berkurang, perkara kelabu mengingatkan kita bahawa ia akan lebih baik untuk melawat tandas.

"Mungkin, semasa hubungan seks, terdapat kerengsaan kuat uretra, jadi anda merasakan keinginan untuk buang air kencing," Irina Filatova mengemukakan satu lagi versi. Dan nasihatkan sekiranya anda ingin berjumpa dengan doktor, untuk menolak sebarang patologi.

Jangan lupa tentang keluasan pemuliharaan organ-organ kemaluan dan pundi kencing. Dan di sana-sini semasa membuat cinta banyak aliran darah, yang, tentu saja, meningkatkan sensitiviti. Dengan cara ini, lelaki anda pasti diatasi oleh keinginan yang sama, dan ini adalah perkara biasa. Jika ada sesuatu yang mengelirukan, lihat di dalam tandas sebelum anda tidur, itu sahaja.

Soalan berasingan - mengapa tidak dapat memegang air kencing semasa orgasme. Walaupun tidak ada rahsia di sini: otot lantai panggul, yang juga bertanggung jawab untuk kekeringan kain, berehat - dan di sini anda berada. Apa yang perlu dilakukan dengannya, anda sudah tahu: untuk melatih kesenangan anda.

Herpes genital dan dia di bibir

Saya mempunyai "sejuk" di bibir saya. Adakah ini bermakna terdapat juga herpes kelamin?

Soalan silap. Sastera perubatan biasanya melaporkan bahawa "sejuk" di bibir dan ruam genital menyebabkan dua jenis herpes simplex virus. HSV jenis pertama, sebagai peraturan, mempengaruhi bahagian atas pinggang, dan yang kedua - di bawah. Oleh itu, secara teorinya, kehadiran lepuh gatal di kawasan mulut tidak bermakna sama sekali bahawa di zon organ intim anda akan mempunyai sesuatu yang serupa.

Dalam amalan, seperti biasa, semuanya menjadi lebih rumit. Dalam 20-30% kes herpes genital, ia adalah jenis HSV pertama yang menyebabkan atau kedua-duanya. Oleh itu, katakan ini: kehadiran herpes di bibir hanya boleh membicarakan kecenderungan pada rupa yang sama dan pada alat kelamin juga.

"Walaupun virus hidup dalam tubuh sepanjang masa, tidak mungkin untuk meramalkan bagaimana ia akan bertindak," kata Irina Filatova. "Jangkitan herpetic paling sering dilihat di latar belakang imuniti yang lemah." Oleh itu moral: perhatikan diri sendiri. Namun - hentikan cium dan hubungan seks oral, sehingga "sejuk" hilang. Keperluan untuk menggunakan kondom tidak dibincangkan.

Seks dubur dan buasir

Adakah benar terdapat hubungan langsung antara buasir dengan seks anal?

Tidak seperti itu, katakan semua pakar dalam perkara ini. Urat varikos dari rektum boleh berkembang pada mereka yang tidak pernah melakukan seks anal, dan memintas mereka yang terlibat dalamnya lebih kerap. Ia bergantung kepada keadaan sistem vena dan cara hidup setiap warga negara.

"Ya, jenis hubungan ini kadang-kadang berfungsi sebagai pencetus untuk mengesyaki penyakit itu sendiri," tegas Valeria Aginskaya. "Tetapi jelas bahawa masalah berlaku sebelum persetubuhan berlaku." Jadi asas pencegahan tidak akan menjauhkan diri dari seks dubur, tetapi kegiatan fizikal yang mencukupi dan diet yang seimbang. "

Bagaimana hendak memilih penggetar

Bagaimana di kedai untuk memahami, penggetar akan sesuai dengan saya atau tidak?

Terdapat, dengan cara ini, satu versi yang menarik: anda perlu menyentuh mainan kerja ke hujung hidung - tidak ada ujung saraf yang kurang daripada ada di klitoris, dan semuanya akan segera menjadi jelas. "Tetapi inilah mitos," Elena Molchanova, pakar kedai dewasa, tegas menolak pilihan sedemikian. - Harus dibimbing hanya pada tahap kepekaan kelentit.

Memahami bagaimana anda sampai di sana, anda boleh semasa melancap. Jika sensitiviti dikurangkan, getaran harus kuat, dan sebaliknya. Tidak pasti? Kemudian pilih sebagai contoh alat pertama dengan pelbagai fungsi - kelajuan getaran yang berlainan, denyutan (ini adalah gerakan belakang dan lanjutan) dan peningkatan (gelombang). Dan berunding dengan penjual, pakar yang berpengalaman tidak akan menyembunyikan maklumat berharga. "

Squinting bunyi dalam vagina

Bunyi gagging di dalam vagina - ini normal?

Ya, percayalah. "Jika kita bercakap tentang pose dari belakang dengan kaki lebar, maka bunyi seperti itu adalah perkara biasa," kata Valeria Aginskaya. - Hanya kerana kepura-puraan kedudukan dinding vagina longgar mengikat anggota, dan udara masuk ke dalam jurang, yang kemudian keluar dengan kesan bunyi seperti itu. Sekiranya soundtrack itu muncul di mana-mana kedudukan, maka kemungkinan besar kita bercakap mengenai kelemahan otot lantai panggul apabila lilitan yang diinginkan tidak berlaku sama sekali. Nasib baik, seperti yang kita ingat, otot dapat dikuatkan dengan bantuan bola dan simulator. "

Wanita mahu menggunakan tandas

Forum dan buku harian peribadi yang wujud untuk masa yang lama di laman web ini akhirnya mendapat kemas kini yang serius.
Sekarang anda boleh memasukkan foto, video dan juga lagu dalam blog, menggunakan rubrik dan tag, jawatan kadar, melanggan blog dan banyak lagi.
Dan yang paling penting - ini sudah tentu satu set baru yang sangat senyum!

Buku harian itu boleh menjadi peribadi seperti dahulu, dan boleh menjadi kumpulan pada topik tertentu.
Buat kawan, bersatu dalam kumpulan minat, sembang di sini, dalam buku harian di myJane.ru!

Anda boleh membincangkan inovasi, melaporkan pepijat atau membuat cadangan dalam kumpulan Projek Perbincangan.

Berdaftar: 11/08/2010
Catatan: 2

Saya membaca frasa ini: Setiap gadis dalam hidupnya mahu pergi ke tandas sangat, dan semua orang ingat bagaimana ia!

Segera saya teringat kes seperti ini dalam hidup saya, ketika saya hampir tidak sampai ke rumah dengan berkas saya

Dan siapakah yang mempunyai kes seperti itu?

Mary_F
Elite Forum

Berdaftar: 06/23/2009
Mesej: 18862
Lokasi: Salah satu mata di peta
Anugerah: 10 (Butiran.)

Bonka
Elite Forum

Berdaftar: 13.11.2008
Mesej: 18316
Lokasi: dari tingkap ke Eropah
Ganjaran: 3 (Butiran.)

Berdaftar: 11/08/2010
Catatan: 2

MagusIa
Elite Forum

Berdaftar: 23.03.2008
Mesej: 27298
Lokasi: N-ck
Anugerah: 2 (Butiran.)

_________________
Sekiranya seseorang benar-benar mahukan sesuatu, maka seluruh alam semesta akan membantu untuk membuat hasratnya menjadi kenyataan.

Mary_F
Elite Forum

Berdaftar: 06/23/2009
Mesej: 18862
Lokasi: Salah satu mata di peta
Anugerah: 10 (Butiran.)

Didaftar pada: 04.10.2007
Mesej: 10380
Di mana: Peter
Ganjaran: 1 (Butiran.)

Berdaftar: 10.06.2006
Mesej: 6076
Lokasi: Minsk
Ganjaran: 1 (Butiran.)

Berdaftar: 04/07/2008
Mesej: 2160
Lokasi: Volzhsky, rantau Volgograd

Berdaftar: 10.06.2008
Mesej: 17970

Didaftarkan: 29 Februari 2008
Mesej: 15082


Kenapa seorang kanak-kanak mempunyai 2 ibu bapa? Dan kemudian, bahawa walaupun ibu adalah psiko, ayahnya adalah normal, dan apabila dia melindungi ayah, ibu sudah dibebaskan!

Didaftar pada: 04.10.2007
Mesej: 10380
Di mana: Peter
Ganjaran: 1 (Butiran.)

Markisa De Vall
VIP

Berdaftar: 07/10/2009
Mesej: 6278
Lokasi: Negara Hares Solar

_________________
Baiklah, saya bukan ahli sihir, tetapi hanya dewi yang letih, yang tersinggung.

MagusIa
Elite Forum

Berdaftar: 23.03.2008
Mesej: 27298
Lokasi: N-ck
Anugerah: 2 (Butiran.)

marinka-mandarinka menulis (a):
oh, masih gores
perenggan baik

Dan apa? Temka besar! Hanya masalah bukan untuk seksyen kami. Ia akan menjadi "pelangsingan". -baca wanita muda dan selera makan tidak pernah berlaku

Saya masih ingat senior kita tidak mahu berkawan dengan gadis itu, kerana dia boleh berkata dengannya bahawa dia mahu pergi ke tandas. Dia menganggapnya tidak sopan.
_________________
Sekiranya seseorang benar-benar mahukan sesuatu, maka seluruh alam semesta akan membantu untuk membuat hasratnya menjadi kenyataan.

Berdaftar: 04/07/2008
Mesej: 2160
Lokasi: Volzhsky, rantau Volgograd

Mungkin dia tidak menganggap dia tidak bijak)) Saya tidak memberitahu ibu saya. =))
Dan saya teringat institut ini.
Kursus pertama. Budaya fizikal. Sekumpulan gadis bergilir gurunya di telinga berkata: "Jadilah" (hari kritis, kemudian).
Kursus kedua. Perubahan sebelum Pendidikan Jasmani: Orang, adakah anda akan menjalani latihan fizikal? Nah, saya meletakkan "b".
Kursus ketiga. Dari satu hujung ke koridor ke yang lain: Nikitooos, adakah anda seorang ahli? Baiklah, letakkan kami dengan Tankoy.

_________________
Saya adalah ular, saya gelombang, saya seorang dara, kecaman cinta dan kemarahan kemarahan.
Saya masih hidup, saya mati, saya selama-lamanya, saya anak panah yang terbang ke arah
Saya mempunyai pisau yang tenggelam ke dalam tekak saya, saya melihat, saya menyanyi, saya ingat. (c)

Wanita mahu menggunakan tandas

Terdapat beberapa detik sedemikian. ))) Lebih baik beritahu anda tentang seorang teman wanita. Kami bertemu dengannya di kelab paling sejuk di Moscow "Summer". Terdapat juga satu barisan panjang kereta mahal, semua sangat bergaya, dan kawalan wajah yang gila. Secara umum, kami kelihatan baik. Dia tidak boleh menari di tempat yang kering, jadi ia perlu mengambil dadanya. Secara umum, semasa kami pergi ke sana, dia minum setengah botol baccardi. Separuh lewat, dia mula mengaitkan: dia mahu pergi ke tandas. Di Moscow pada waktu malam adalah sukar dengan perniagaan ini: tandas bio, tidak semak. Saya menawarkan kepadanya: "Dapatkan stesen minyak - pergi," dia: "Tidak, saya akan menanggungnya, kami akan tiba tidak lama lagi," dan saya, seperti nasib, tidak pergi ke sana, tetapi di Moscow, Secara umum, di semak dia adalah untuk sebab-sebab moral - tidak boleh. Kami memandu ke kelab, berdiri di barisan kereta. Dia mula berubah menjadi biru. Cecair yang digambarkan. Kemudian bergegas ke arah kereta: "Apa yang perlu dilakukan? Sekarang kencing!" Dia mengambil kaca pakai buang dari mana baccardi melihat, duduk di atasnya. Gelas diisi ke atas, dia mendapatnya, menjerit bahawa ada lagi yang akan datang. Dia mengambil saya, dan pada masa ini giliran kami datang, saya memandu ke petugas letak kereta, menurunkan kaca di sebelahnya: senyap, dia memandang kami. Seorang rakan tersenyum, memegang segelas air kencing, yang kedua di bawahnya, dan bunyi "ps-s-s-s". Pendek kata, kami keluar dari kereta: seluruh tempat duduk basah, skirtnya juga. )))) tetapi mereka membiarkan kami masuk ke kelab. Dan dia semua petang bertanya: "Saya tidak berbau?"

Nah, sudah tentu. Nah, katakan, dalam seminggu, di universiti, 5 pasang, dan di sini juga minum Coke 0.5 pada rehat besar. Saya tidak pergi ke tandas universiti kerana jijik. Nah, dengan kesukaran saya sampai ke rumah, tetapi ada juga yang menghancurkan kereta bawah tanah.

Itu di bandar. Saya duduk di kerusi penumpang di dalam kereta dalam kesesakan lalu lintas yang teruk. Dan selain itu, di Jalan Lingkaran Moscow. di mana tidak ada metro untuk pergi ke. Ia tidak mungkin untuk menyusun semula barisan ekstrem untuk keluar dari kereta dan masuk ke semak. Saya memakai jins yang ketat. dan ia masih sejuk, kerana musim sejuk.

Saya berdengung dengan seekor anjing, ia berada di Scotland, di sebuah taman besar di Edinburgh. Saya sangat jauh dari rumah, dan tiba-tiba saya mahukannya untuk sebahagian besar. Dan saya sedar bahawa ada di sini, atau saya akan mati. Dan anjing mempunyai rancangan lain - dia mahu pergi berjalan-jalan. Berkeringat dengan peluh, dia berlari pulang, dan dia menarik anjing miskin di belakangnya, dia hampir mati lemas. Ketika saya sampai di sana, saya berlari ke dalam tandas pertama, dan itu adalah saat paling bahagia dalam hidup saya!

Sial, seperti kanak-kanak berjongkok. dan tumit berehat di sana.

Saya menderita sekarang, seperti yang saya boleh. tetapi lebih dekat saya berlari ke tandas, semakin saya mahukan. (((((

Ia baru-baru ini di Kiev, di kedutaan, di mana saya menghabiskan masa dari 7 pagi hingga 12:00, saya hampir duduk. Dan ada mustahil untuk pergi. Dan pergi hanya di Kiev, di Pechersk Lavra!

Terdapat situasi seperti ini, tetapi, selain dari keadaan semasa kanak-kanak awal, ketika ibu saya melarang menulis di mana-mana sahaja, dan hanya dibenarkan di rumah, yang menyebabkan hakikat bahawa, tidak sampai ke kotak pasir, saya pergi ke lif, saya tidak mencuba terlalu banyak bertahan, dan lakukannya di mana mungkin (di semak sebagai contoh), di tempat awam saya cuba untuk tidak bertahan, tetapi jika saya benar-benar perlu, saya boleh terganggu dan menunggu seketika walaupun selama beberapa jam.

Ia adalah, cukup aneh. jadi bagaimana mendapati tandas di kedai kopi terdekat. Saya benar-benar mahu, tetapi saya menderita, dan selepas itu, idea sedemikian terbang melalui kepalanya. dan di manakah jiwa manusia selepas itu.

Lola 6 Oktober 2006 jam 00:22

7 tahun yang lalu, menjadi rapper, hanya fucking marah dengan teman wanitanya pada beberapa tawa liar yang tidak dapat ditekankan, ingat sangat menyeronokkan, kerana selepas itu, kita masih dapat jatuh ke dalam salji itu (musim sejuk), dan seluar saya basah, dan kemudian menjadi sangat sial sehingga kami berjalan-jalan. Dan mengapa anda menyentuh topik tersebut? Adakah anda benar-benar bimbang? Atau cuma lelucon?

Singkatnya, saya sudah ketawa mengenai bagaimana anda menjawab. Untuk memuaskan rasa ingin tahu anda hingga akhir, saya tambah - ia adalah di depan mata orang biasa yang pergi tentang perniagaan mereka dan tidak memahami apa yang berlaku kepada gadis-gadis. Pada umumnya, ia berlaku pada siang hari, di tanah perkuburan, di bahagian yang paling mudah dilalui. Mungkin anda akan berkongsi pengalaman anda? ps Nampaknya saya melakukan beberapa percubaan.

Kami pergi ke sekolah dan menikmati kehidupan, dan pissing tidak dalam rancangan kami! Tetapi secara peribadi, saya tidak melihat apa-apa seperti itu. AAAAAAAA. Saya teringat jenaka lain mengenai topik ini !! Pendek kata, bayangkan ketinggian parti yang bergaya. DJ Sanches dan orang lain datang untuk menyenangkan rakyat! Bilik itu begitu-begitu, sekumpulan orang, terdapat pelbagai jenis bixa, ma4o dan sebagainya. Tol4kov sedikit, baiklah, saya berlari ke jalan, untuk klubeshnik. Saya mahu menulis dengan insan, duduk, tttttaaaaqa buzz (dan musim panas, tetapi malam gelap). dan di sini, secara harfiah 3 meter jauhnya dari saya, lampu-lampu dari beberapa jenis kereta cambakan menyala, dan membayangkan gambar - gadis itu sedang duduk, semua kelab ini dengan Yubo4ka yang diturunkan dan mata 5 kopecks, tindakan saya: Saya bangun, selesai apa yang saya lakukan hingga akhir, tersenyum dan pergi seterusnya! Siapa yang berada di dalam kereta itu adalah rahsia di belakang 9 meterai, tetapi anda dapat melihat saya dalam semua kemuliaannya adalah fakta! Berikut adalah cerita! dan saya ingat ini sangat gembira.

Ya, ia berlaku pada cincin ketiga.. Ini adalah lebuh raya yang sibuk, di mana anda tidak boleh berhenti dan pergi ke sana sini sama sekali. Terdapat kesesakan lalu lintas, gerak perlahan, saya berlari keluar, memanjat pagar, ada jurang yang tajam dengan tambak, menjalankan perniagaan, dan dengan rasa kebahagiaan berlari untuk mengejar kereta yang memandu perlahan-lahan ke hadapan. Saya melakukan perjalanan dengan seorang lelaki muda - hanya beberapa saat dan saya akan mati. Saya mempunyai air mata dari mata saya bergulir. Tidak ada jalan keluar di sana. Sekiranya ia tidak kehabisan di sana, maka jambatan terpanjang akan bermula.

Tidak ada masalah besar, dan ketika saya baru saja bertemu dengan saya sendiri, saya datang kepadanya untuk hujung minggu, dan saya malu untuk keluar untuk masa yang besar, jadi saya bertahan. Nah, kadang-kadang sudah ada krisis, dan dihantar ke kedai))

Kali terakhir saya pergi melalui Jalan Lingkaran Moscow dan benar-benar mahu menulis, saya mendapati sebuah stesen minyak dan berlari, tetapi tidak ada tandas, dan di sebelah hutan di mana saya baru-baru ini menjadi gila, saya sangat takut, saya duduk di pinggir pinggir supaya saya dapat dilihat.

Entah bagaimana ia berlaku semasa wawancara. Saya benar-benar mahu sedikit, tetapi saya tidak selesa meminta keluar, kerana Saya benar-benar menyukai orang yang bercakap dengan saya, dan dia berkata dan berkata, saya sudah mempunyai air mata di mata saya, dan dia: "Saya telah menyinggung perasaan anda dengan sesuatu," maafkan saya, tetapi tulang pipi saya mengurangkan saya. Tidak sampai.

Sudah tentu, situasi seperti itu berlaku lebih dari sekali, hanya mereka biasa dan tidak begitu menarik.

Yang paling tidak dapat dilupakan:

1. Kod kemudian dipelajari di Finland, terdapat sebuah asrama. Saya perlu pergi ke tandas sedikit, tetapi saya fikir saya akan masuk selama 1 minit, saya akan beritahu dia dan pergi ke bilik saya. Tetapi dia tidak berada di rumah, adalah jirannya. Dia menjemput saya untuk masuk, kami hanya bercakap, kemudian dia merawat saya untuk teh, sekali lagi, pada akhirnya saya menghabiskan 3 jam bersamanya. Saya malu untuk memintanya ke tandas. Tetapi kita begitu ketagih dengan lidah yang tidak berhenti. Pada akhirnya, beberapa kawannya datang dan berkata bahawa mereka terlambat di suatu tempat. Saya berlari peluru kepada saya - saya mempunyai masa.

2. Kami memandu dengan lelaki muda ke teater, hanya berjumpa dengannya, menjemputnya buat kali pertama, memandu dengan kereta, terjebak dalam trafik di benteng selama beberapa jam - benteng, tidak ada apa-apa, tiada kafe, tiada kedai, hanya rumah, musim sejuk. Saya mahu pergi ke tandas, tetapi saya menderita, saya malu untuk mengakui, saya duduk dan menggeliat, maka saya tidak dapat menahannya, saya mengakui, mula berfikir apa yang perlu dilakukan, tetapi kemudian saya pergi ke sebuah stesen minyak, dan saya berlari ke tandas kotor stesen minyak ini - saya berjaya.

3. Saya berjalan dengan seorang pemuda di bandar, kemudian ke rumah saya. Semasa kami memandu kereta bawah tanah, saya mahu ia sangat, jadi anda tidak dapat menahannya. Dari kereta bawah tanah ke rumah kira-kira 15 minit untuk pergi, hampir berlari, tetapi saya tidak dapat - dia menyeret saya ke dalam semak.

Saya dengan teman wanita saya, tiba-tiba saya menyedari bahawa saya MAHU MENYERAHKAN dan TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB. Ia jauh dari rumah, hanya satu perkara sahaja - untuk memutuskan perniagaan "basah", saya melihat semak dan HADAPAN))

Rakan saya dan saya sedang berjalan, saya mahu menulis, pergi ke rumah yang saya tidak mahu terlepas petugas, kami juga memanggilnya beberapa jenis apartmen, seperti lawatan, sementara di balkoni peralihan kami mula membuat sungai. Saya sentiasa mempunyai masa untuk menyelamatkan, walaupun saya teringat, saya berjalan dengan seperti seorang lelaki, saya mahu menggunakan tandas sehingga kolik, ia adalah baik berhampiran rumah, jadi saya berlari, seperti sweater.

Pada tarikh dengan seorang lelaki muda yang sangat bagus, saya mempunyai kes apabila ia tidak sabar-sabar selepas sedikit kecewa. Pada akhirnya, saya pulih betul-betul di pintu depan.

Dalam gatal lalu lintas gatal. di Moscow dengan masalah abadi ini. dan di sini kami berada dalam kemalangan selama 4 jam dan di pusat, dan di sana anda tidak akan meninggalkan seperti itu. Saya terpaksa bertahan.. perut dikecilkan supaya saya fikir saya tidak akan bertahan. tetapi tidak, terselamat.. =)

Ke rumah tidak sampai. berhenti di kereta bawah tanah terdapat pendirian biru sralnichki. Tetapi larian itu tidak penting lagi. Sebagai contoh, jika saya tidak peduli, saya tidak lagi keliru.. =) Nah, kecuali bagi polis, tentu saja.

Pada suatu hari kawan saya dan saya pergi ke sekolah dalam perjalanan di seluruh kelas di kereta bawah tanah, dengan baik, kami minum sedikit sebelum itu, sebentar lagi, kami mahu pergi ke tandas, dan tidak tahu apa yang perlu dilakukan, kami berkata "Kami akan keluar, maka kami akan mengejar Red persegi ". Kami pergi ke stesen Perpustakaan bernama Lenin, tidak ada tandas di mana-mana sahaja, kami pergi ke perpustakaan itu sendiri, tetapi ia adalah serangan hendap, ditutup, tidak lama lagi keperluan tepat di tangga, orang berjalan-jalan, tetapi tidak ada kekuatan untuk bertahan.

Sekitar 4 tahun yang lalu saya pergi ke kedai untuk jaket. Dibeli, keluar,

dan saya mempunyai perut presylno yang teruk !! Gerai-gerai luar awam semuanya ditutup walaupun! Saya berjongkok dan duduk, saya tidak boleh bangun, kerana ia sangat "priperi". Semua orang berjalan, seorang wanita berhenti berhampiran saya dan menawarkan bantuan. Saya menjelaskan bahawa saya perlu pergi ke tandas. Saya sudah bersedia untuk memberikan semua wang yang saya ada bersama saya. Dia membawa saya ke rumahnya (ia sangat dekat), tidak mengenakan saya satu sen.

Saya pulang dengan gembira. Ada orang baik))))

Saya berjalan dengan seorang lelaki, saya sedikit "di bawah lalat", tetapi hanya saya tidak dapat mengekang diri saya sehingga pemergiannya. )))))) Dia ketawa pada dirinya sendiri untuk masa yang lama. Nasib baik, dia tidak menyedarinya, tetapi ia akan menjadi malu. Madly hanya mahu menulis. Dan dia tidak tahu bagaimana untuk menghantarnya ke rumah yang lebih menyenangkan sekurang-kurangnya sampai ke semak terdekat.

Saya pernah mempunyai kes dengan kawan. Apabila kita benar-benar mahu menulis di pusat bandar, tetapi tidak ada tempat. Kami berlari untuk satu kereta dan duduk untuk menulis. dan kemudian dia tiba-tiba memandu dan para imam kami dipamerkan di sekelilingnya. kami sangat malu kemudian. kami melarikan diri.

Ibu dan saya pergi membeli-belah, dan sebelum itu kami pergi ke sebuah bistro. Saya mempunyai gigitan, saya mahu omong kosong, tetapi kita tidak tergesa-gesa, dan saya fikir saya akan turun ke bilik untuk pergi ke tandas, dan mereka melakukan pembaikan. Ibu terpaksa memecahkan peraturan jalan supaya saya tidak masuk ke dalam kereta. hampir tidak mempunyai masa. Sial, saya tidak tahu apa jenis crap yang saya jumpai, ibu saya baik-baik saja, mereka makan hidangan yang sama.

Apa yang harus dilakukan sekiranya mereka menetapkan hidrocalycosis buah pinggang. Rawatan, simptom, diagnosis penyakit

Jika air kencing berbau seperti ammonia: apa maksudnya?